همسپار | ایجاد تبلیغات شناور
تبلیغات
بستن پنجره
همسپار | ایجاد تبلیغات شناور
تبلیغات
بستن پنجره
توضیح

دانلود تحقیق برندسازي مقاصد گردشگري و تأثير آن بر توسعه پايدار اين مقاصد

دانلود تحقیق برندسازي مقاصد گردشگري و تأثير آن بر توسعه پايدار اين مقاصد
تحقیق-برندسازي-مقاصد-گردشگري-و-تأثير-آن-بر-توسعه-پايدار-اين-مقاصد
تحقیق برندسازي مقاصد گردشگري و تأثير آن بر توسعه پايدار اين مقاصد

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 24
حجم فایل: 763 کیلوبایت
قیمت: 4000 تومان

دانلود تحقیق با موضوع برندسازي مقاصد گردشگري و تأثير آن بر توسعه پايدار اين مقاصد،
در قالب word و در 24 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

چکیده
مقدمه
مبانی نظری
توسعه پایدار
گردشگری پایدار و الگوی آن
ملاحظات زیست محیطی در توسعه پایدار
نحوه ساخت برند مقاصد گردشگری
روش شناسی تحقیق
بحث و نتیجه گیری


چکیده تحقیق:
جهاني شدن و رقابت بين كشورها در جذب ثروت و برنامه هاي توسعه اقتصادي و اجتماعي سبب نگاه ويژه به پديده رو به رشد گردشگري و ظرفيت هاي ويژه آن گرديده است. استراتژی ها برای رسیدن به این هدف می‌بايد‌ با استفاده از افزایش ویژگیهای ظاهري و محصولات منحصر بفرد صورت گيرد كه با ايجاد زیرساخت های مدرن و امکانات هایتک، تلاش های مداوم برای توسعه پایدار اقتصادی و توسعه یک تصویر با نام تجاری مکان برتر در كنار تكيه بر جاذبه هاي زيست محيطي و توازن اجتماعي  ممكن مي گردد. از سوي ديگر در دهه هاي اخير تخريب محيط زيست ومنابع زمين و توجه به حفظ آنها در كنار بروز مسايل و معضلات اجتماعي ناشي از ديدگاه‌هاي صرفا  اقتصادي منجر به تعريف مفاهيم توسعه پايدار و توجه جامعه جهاني به آن در راس فعاليتهاي توسعه اقتصادي و رفاه گرديده است ، با بررسي وكنكاش در تحقيقات صورت گرفته در زمينه وجوه مختلف نيل به توسعه پايدار و نيز تلاشهاي صورت گرفته علمي در خصوص ساخت وچگونگي شكل گيري و توسعه يك برند مقصد گردشگري ميتوان نتيجه گرفت برنامه ريزي واجراي  هوشمندانه ارتقاء جايگاه مقصد و ساخت يك برند گردشگري انطباق بسيار خوب و نزديكي با الزامات توسعه پايدار مقصد داشته و ميتوان از آن به عنوان چهار چوبي جهت بر نامه ريزي توسعه پايدار مقاصد استفاده كرد.جهاني شدن و رقابت بين كشورها در جذب ثروت و برنامه هاي توسعه اقتصادي و اجتماعي سبب نگاه ويژه به پديده رو به رشد گردشگري و ظرفيت هاي ويژه آن گرديده است. استراتژی ها برای رسیدن به این هدف می‌بايد‌ با استفاده از افزایش ویژگیهای ظاهري و محصولات منحصر بفرد صورت گيرد كه با ايجاد زیرساخت های مدرن و امکانات هایتک، تلاش های مداوم برای توسعه پایدار اقتصادی و توسعه یک تصویر با نام تجاری مکان برتر در كنار تكيه بر جاذبه هاي زيست محيطي و توازن اجتماعي  ممكن مي گردد. از سوي ديگر در دهه هاي اخير تخريب محيط زيست و منابع زمين و توجه به حفظ آنها در كنار بروز مسايل و معضلات اجتماعي ناشي از ديدگاه‌هاي صرفا  اقتصادي منجر به تعريف مفاهيم توسعه پايدار و توجه جامعه جهاني به آن در راس فعاليتهاي توسعه اقتصادي و رفاه گرديده است ، با بررسي وكنكاش در تحقيقات صورت گرفته در زمينه وجوه مختلف نيل به توسعه پايدار و نيز تلاشهاي صورت گرفته علمي در خصوص ساخت و چگونگي شكل گيري و توسعه يك برند مقصد گردشگري مي توان نتيجه گرفت برنامه ريزي و اجراي هوشمندانه ارتقاء جايگاه مقصد و ساخت يك برند گردشگري انطباق بسيار خوب و نزديكي با الزامات توسعه پايدار مقصد داشته و ميتوان از آن به عنوان چهار چوبي جهت بر نامه ريزي توسعه پايدار مقاصد استفاده كرد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

نوشته شده توسط baharan

وبسایت

دیدگاه خود را بیان کنید


حق نشر © انتشار نوشته هاي اين وبگاه در سايت ها و نشريات تنها با ذکر نام و درج لينک مجاز است.
اجرا شده توسطهمسپار