همسپار | ایجاد تبلیغات شناور
تبلیغات
بستن پنجره
همسپار | ایجاد تبلیغات شناور
تبلیغات
بستن پنجره
توضیح

دانلود تحقیق بایدها و نبایدها در رابطه بین معلم و دانش آموز

دانلود تحقیق بایدها و نبایدها در رابطه بین معلم و دانش آموز
تحقیق-بایدها-و-نبایدها-در-رابطه-بین-معلم-و-دانش-آموز
تحقیق بایدها و نبایدها در رابطه بین معلم و دانش آموز

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 32
حجم فایل: 83 کیلوبایت
قیمت: 14800 تومان

دانلود تحقیق با موضوع بایدها و نبایدها در رابطه بین معلم و دانش آموز،
در قالب word و در 32 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

چکیده
مقدمه
بیان مساله
اهمیت مساله
اهداف تحقیق
هدف کلی
اهداف جزیی
چارچوب نظری تحقیق، پیشینه‌ی تحقیق
نظریه‌ی انتظار معلم
نظریه‌ی اسناد
نظریه‌ی یادگیری اجتماعی
روابط میان معلم با دانش آموزان
نتیجه گیری
پیشنهادها


چکیده مقاله:
نقش مهم معلمان در سلامت و سعادت و تعالی جامعه بر کسی پوشیده نیست هر جامعه‌ای طالع خود را در چگونگی کار معلم می‌بیند و او را اولین و آخرین امید در تربیت و پرورش نوباوگان و نسل اینده‌ی کشور می‌داند. احراز مقام والای معلمی چندان هم ساده نیست. معلم باید با دلسوزی و فداکاری از جان و دل زحمت بکشد تا نسلی تربیت شده و سالم به جامعه تحویل دهد. او باید با صبر و حوصله و متانت اخلاق سرمشق پاکی و راستی و نمونه‌ی یک انسان کامل و صادق برای فرزندان این مرز و بوم باشد. معلم همواره باید وجدانی پاک و رفتاری پسندیده و مهرآمیز داشته باشد. وقتی در جامعه‌ای شغل معلمی را هم طراز شغل انبیاء می‌دانند چه عزت و حرمتی بالاتر از این می‌توان بر معلم نثار کرد.


مقدمه مقاله:
معلم می‌تواند در کنار ارتباط سازنده با دانش آموزان و به کار گیری مهارت‌ها و راهبردها  و روش‌های شناختی از طریق مدیریت و ساختارهای معمول کلاسی هم بر ادراک خویشتن دانش آموزان از کفایت و کنترل خود تأثیر بگذارد. شیوه‌ی رایج معلمان در مواجهه با مسائل انگیزشی همچون برخورد ایشان با دیگر مسائل آموزشی است؛ یعنی ابتدا این مسائل را برای کلاس در نظر می‌گیرند و سپس آن را با یک یک دانش آموزان تطبیق می‌دهند. آشکارا است که دانش آموزان برای یادگیری به آموزش نیاز دارند برای افزایش انگیزش درونی دانش آموزان در امر یادگیری ضروری است تا ادراک کنترل ایشان آسیب نبیند. همچنین برای تداوم این مهم می‌بایست آن‌ها فرصت داشته باشند تا اهداف تحصیلی خود را انتخاب کنند و بر آن­ها حاکمیت داشته باشند. در واقع معلمان باید آگاه باشند که چگونه فرصت انتخاب و حاکمیت را به دانش آموزان بدهند تا توانایی ایشان در عملکرد صحیح محفوظ بماند. اگر دانش آموز انتخاب نادرست داشته باشد با شکست مواجه خواهد شد. امکان دارد که دانش آموز از فرصت کنترل بر یادگیری خود برخوردار باشد اما با عملکردی نادرست کفایت لازم را از دست بدهد. معلمان می‌توانند در ارتباط با ابعاد محتوایی و روش کاری از دانش آموزان حمایت آموزشی به عمل آورند و دانش آموزان نیز همچون معلمان می‌توانند هم در زمینه‌ی محتوایی و هم روش کاری از انتخاب‌هایی برخوردار باشند.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

نوشته شده توسط baharan

وبسایت

دیدگاه خود را بیان کنید


حق نشر © انتشار نوشته هاي اين وبگاه در سايت ها و نشريات تنها با ذکر نام و درج لينک مجاز است.
اجرا شده توسطهمسپار